Pages

Good-looking , huh?

Friday, December 30, 2011

Two Thousand Eleven - the last day

Assalamulaikum Warahmatullah
Hello Hye

Semua orang bercakap tentang perubahan, semua orang bercakap tentang azam. Ada je benda yang nak kita capai , terlalu banyak sampai ada yang tak tercapai.

Tapi, perubahan harus dilakukan untuk menjadi insan yang lebih baik. Berubah untuk mencari erti sebenar kehidupan. Berubah untuk membuka mata hati dan melihat dunia yang baru.

Perubahan tidak terhad kepada perubahan fizikal atau mental. Ia meliputi segalanya.

Seperti aku, pada hari terakhir 2011, aku telah menukar header haha bestnya walaupun tak gempak

header ada kucing, bunga, muslimah, memang citarasa i.
Itu yang telah aku ubah hari ini.

Sebenarnya masih banyak perkara yang belum aku ubah.
Ia bermula daripada diri aku sendiri

Sikap, cara pemikiran, pemakanan , gaya hidup , pergaulan. Banyak yang aku kena ubah. Ubah untuk lebih baik bukannya untuk lebih teruk.

Aku harap kenangan dan perkara yang berlaku  pada tahun 2011 telah banyak mematangkan aku dan membuatkan aku lebih kuat menghadapi hari-hari pada tahun 2012.

Ibu bapa, kakak-kakak, adik, cikgu-cikgu, kawan-kawan, Terima Kasih kerana wujud dalam hidup saya dan  membuka mata saya tentang dunia sekeliling. Moga saya menjadi muslimah ynag lebih baik. Amin.

0 love(s) me:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...