Good-looking , huh?

Wednesday, December 28, 2011

Lets get back to School..phew..

Assalamulaikum Warahmatullah
Hello Hye

Ok, 6 more days to start the school session..but I am still unprepared.

Tak bersedia, satu ungkapan yang mudah untuk difahami.

Bersedia atau tidak, aku mesti menghadapinya. Ia satu perjalalanan yang bakal kita tempuh.

Tahun hadapan, aku bakal menghadapi PMR dan aku mesti melunaskan harapan ibu bapaku dan guru-guru ku serata harapan aku sendiri untuk mendapat 8A. Aku tak mahu menghancurkan harapan yang tersayang. Aku tak nak kata-kata simpati daripada rakan2 pada hari keputusan dikeluarkan, aku hanya mahu melihat senyuman dan tangisan kegembiraan mereka.

PMR 2012, gempak jer..padahal pmr je haha


Ok sekarang aku dah start kemas beg, pastikan buku2 dibalut dan dihias(??) dengan kemas , tulis nama dan kelas (Helo 3 Azalea). dan sebagainya.

Tapi, hati ini terasa sangat gusar, mungkin kerana tahun hadapan aku bakal berpindah ke sesi pagi dan perasaan gelisah tu mungkin sedang merasuk aku. Tambahan lagi, aku akan terus meneruskan tanggungjawab aku sebagai pengawas, sesiapa yang anti pengawas, sila abaikan kerana saya takkan makan awak.

Tapi dengan bantuan rakan-rakan ku yang comel, Insyaallah aku boleh menghadapinya dengan gembira dan ceria gitue cuma aku perlu sentiasa berdoa kepada Yang Maha Esa supaya dipermudahkan urusanku kelak.

Di kesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan SELAMAT MAJU JAYA dan selamat menempuh sesi persekolahan 2012 dan moga kita semakin matang menjalani kehidupan yer!

Terutamanya kepada pelajar kelas 3 AZALEA di SMK RAJA PEREMPUAN, Lets make them go wow and make our parents and teachers cry for our achievment and please don't ber-lovey-dovey cos it won't bring any benefits tau! I know we can do it ! Straight A's! Amin :D

Tapi serius takut. Serius sangat sampai menitis air mata.
Seriusnya, rasa nak nangis lah pulak.

perasaan saya seperti katak ini, bajet je nak tak bersedia sangat.


AYUH, KEMBALI KE SEKOLAH !
(so-not-excited)

0 love(s) me:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...