Pages

Good-looking , huh?

Tuesday, September 6, 2011

"Aku Nak Trafik Percuma Daripada Jejaka Terhangat".

http://www.jejakaterhangat.com/2011/09/20-blog-diperlukan-segera-trafik.html

Assalamulaikum Warahmatullah 
Hello Hye

Seperti yang diketahui ramai ,  blog JEJAKA TERHANGAT  sangatlah terkenal dengan kata-katanya yang pedas namun mempunyai isi yang membuatkan kita berfikir .Di samping itu , beliau selalu menyelitkan nasihat berunsur keagamaan, Jadi beliau ada buat satu ruang untuk promosikan blog , untuk itu , saya telah merebut peluang yang diwujudkan oleh beliau .Terima Kasih Encik Jejaka Terhangat . 

Bukanlah saya kemaruk follower namun apa salahnya saya ingin berkongsi tulisan yang Inshaallah mendatangkan manfaat kepda sesiapa yang membaca entri-entri saya :)

"Tiga orang yang selalu diberi pertolongan Allah adalah seorang mujahid yang selalu memperjuangkan agama Allah , seorang penulis yang selalu memberi penawar dan seorang yang menikah untuk menjaga kehormatannya "
-Riwayat Thabrani-



0 love(s) me:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...