Pages

Good-looking , huh?

Sunday, August 28, 2011

Aidilfitri . Eidul Fitri .

Assalamualaikum Warahmatullah
Hello peeps

Esok RAYA.
Esok 1 SYAWAL.

Layak ke aku sambut kemenangan selepas sebulan berpuasa ?
emmm , ini yang perlu di muhasabah ni , Aku harap sangat-sangat aku dapat bertemu Ramadhan akan datang.Inshaallah

Ramadhan dah nak pergi , sedihnyaaa , Tiada lagi bulan yang lebih baik daripada seribu bulan , tiada lagi bulan yang istimewa iaitu bulan yang diturunkan Kalamuallah , huaaaaaaaa , nak solat terawihhhh !! , Perginya bulan yang mudahnya untuk Allah memakbulkan doa dan bulan di mana Pintu Syurga Ar-Rayyan dibuka :'(

Kemudian Syawal datang tanda kejayaan kepada umat Islam seluruh dunia selepas berjaya mengharungi detik-detik sukar di bulan Ramadhan.. tapi bukanlah kejayaan kepada orang yang kurang ibadah sunatnya seperti aku ini ..


Aku cuma nak kata
Aku harap aku dapat jumpa Ramadhan akan datang dan moga ilmuku makin bertambah supaya aku dapat beribadat lebih kepada Allah .Inshaallah . Amin.

Amin Ya Rabbal Alamin.Moga ibadahku diterima olehMu , Ya Allah.
__________________________________________________________
Jumaat lepas  ada program ambang kemerdekaan dan juga Sambutan Aidilfitri , not exactly sambutan aidilfitri but it has been a tradition(semua sekolah rasanya) which the last day before Raya Holiday kitorang bermaaf-maafan sambil pasang lagu raya kuat-kuat dan biasanya ada yang akan menangis , namun masih terasa kekosongan di hati .Entahlah.


Saya nak minta maaf kepada semua orang yang saya kenal mahupun yang tak kenal  kalau saya pernah menyakitkan hati anda atau terkasar bahasa dan tersilap kata.
Saya juga sudah memaafkan semua orang walaupun sebenarnya saya yang banya buat salah kat korang semua. Mungkin boleh jadi ini Ramadhan Terakhir aku .

Sepatutnya setiap hari kita bermaaf-maafan namun sudah menjadi tradisi masyarakat kita hanya mintak maaf di hari raya , walau apa pun , ia tetap amalan yang baik kan ?

.SELAMAT HARI RAYA.
is looking forward to learn about making DOODLE.


0 love(s) me:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...