Pages

Good-looking , huh?

Saturday, June 23, 2012

I am oficially 15.

Bismilahirahmanirrahim
Assalamualaikum Warahmatullah
Hello Hye

It is already 30 minutes passes 12 and I am supposed to lie down on my bed at this kind of time but yeah.. today..err I mean yesterday-23rd June was so special for me...

Yup, Alhamdulillah. Aku dengan rasminya sudah mencecah 15 tahun. Usia yang sangat mentah. Setahun jagung kata orang.

Banyak yang perlu aku pelajari. Banyak perkara yang aku lihat. Banyak perkara yang akan aku lakukan dan bermacam orang akan aku jumpa. Namun, sudah bersediakah aku? Entah. Tettttt

23 Jun 2012, Sabtu pagi.
Hari ini kami ke sekolah untuk acara Musicalthon (nanti kitew update erkkk). Hari ini juga kami (aku dan 9 rakan aku) akan bertanding dalam pertandingan nasyid.

Aku ke sekolah dengan satu perasaan bersedia dan redha. Redha dan bersedia untuk apa? hehe, untuk menghadapi kenyataan takde orang wish birthday aku. Macam mana aku tau? Sebab aku takde facebook, so orang tak tahu hari ini (semalam) birthday aku.Kalau tahun lepas berduyun-duyun orang wish kat wall aku. Tahun ini tiada lagi.

Lagi pun, aku tak feymes, so semestinya takde siapa yang sudi mengingati tarikh keramat aku. Cewahh. Tambahan lagi, kenapa aku perlu berharap orang ingat birthday aku sedangkan aku pun hanya ingat birthday segelintir kawan aku kan. Hehe. Takpe.

23 Jun 2012, Sabtu-11 pagi.
Aku dan team nasyid aku menuju ke kelas untuk berlatih sebentar. Kami pergi bersama-sama rakan kelas aku yang lain. Kami pun berlatih. Bla bla bla bla.bla bla. Tiba-tiba, Zaifiqha dan Fatin Liyana memanggil nama aku dengan kuat, emm agak kuat gak lah. Dia suruh aku berhenti, jangan bergerak. Aku tercengang-cengang namun mendengar arahan dia. Hahahha.Kemudian, Happy Birthday to you.. and they sing along together.

Oh terima kasih kawan-kawan. Kite ingat kome tak ingat. Hehe. Rupanya aku yang tersalah sangka.

awat buruk beno aku edit ni. Ahh biorlah.

Fatin Liyana, Aisah, Zai and Syaf.

Bercakap tentang lupa-lupa birthday ni.. itu takpe lagi. Sekurang-kurangnya, aku sedih untuk satu hari je. Tapi, macam mana kalau orang yang kita kenal dan sayang lupa nak baca Yassin, Al-Fatihah even mendoakan aku selepas aku meninggal dunia?. Itu yang aku takut. Selama-lamanya aku sedih.Kesimpulannya, jangan lupa birthday aku dan jangan lupa doakan aku selepas aku meninggal dunia. Sekian, Wabilahitaifui Walhidayah Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh!

Here I present you...

Me at my first step according to my mother :)
Happy-much??

and me, after 15 years. Sleepy everywhere. Hoho



4 love(s) me:

Maicher said... [Reply to comment]

Happy belated befday!
semoga panjang umur dalam keadaan beriman ^^

xoxo,
kak mai. :)

Faiqah Umaira said... [Reply to comment]

Kak Mai: thank u so much! Amin, dengan hendakNya..

xoxo,
faiqah ^^

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

pergh! retis nasyid.. misti sora sedap ni.. :D

err.. takdak pesbuk? bagus giler.. susah mau dpt spesies camni.. ;-p

nwah, happy belated besday.. semoga dipanjangkan umur dimewahkan rezeki.. semoga beroleh kebahagiaan di dunia dan di akhirat.. aminnn..

Faiqah Umaira said... [Reply to comment]

@Solihin Zubir: eh takdalah.. bukan penyanyi utama pon..haha

ramai kawan saya dah xde facebook kehkeh...takdelah ramai, adalah jugak..hihi

and terima kasih. Insyaallah..Amin :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...