Pages

Good-looking , huh?

Monday, November 21, 2011

Perempuan dan Lelaki : Susahnya nak elak perasaan 'ITU'

Assalamualaikum Warahmatullah
Hello Hye

Selama ini , telah banyak sangat perbahasan tentang hukum COUPLE . Kali ini , aku share video ini untuk korang semua muhasabah diri , fikir yang mana baik dan yang mana buruk. Terutamanya , para remaja yang memang dikenali dengan sifat ingin tahunya yang aktif.( ???) ERK ?

Aku tahu ramai kawan-kawan aku yang teruja bila bercakap atau dapat berkenalan dengan lelaki tapi itu memang perasaan semulajadi kan?

Pagi tadi aku tengok cerita Barbie as The Island Princess , yang si perempuan tu dah lupa manusia macam mana tapi sebabkan perasaan semulajadi tu buatkan dia tertarik kepada seorang prince yang hensem ni , jadi aku sungguh tak faham perasaan yang dilalui manusia homoseksual ni , HADOII

                 
                                    

Tapi kita kena ingat , syaitan tidak menghasut kita terus menerus , dia bijak , dia buat slow-slow dan fikir perkara yang kita buat tu tak salah walhal kita sebenarnya selangkah mendekati zina.




                                        

Buat masa sekarang ni kawan-kawan , marilah kita kejar impian dan mencari ilmu sebanyak mungkin ! Buanglah perasaan ingin bercouple itu kerana ia hanya sementara dan membuang masa !

                           

1 love(s) me:

Fa DiN B2UtY said... [Reply to comment]

faie..wlopon x jumpe kmo...x dpt dngo nasehat kmo face 2 face..naseb baek ade blog kmo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...