Pages

Good-looking , huh?

Tuesday, May 31, 2011

Ooh NASI GORENG

AssalamualaikumWarahmatullah
Hello Hye

Bagaimana dan apa yang anda rasa waktu pertama kali berjaya buat NASI GORENG ?

aww , malunya nak mengaku tapi ini first time ever aku buat NASI GORENG !! dan ianya sedap !aku bukan perasan ok ,tapi ayah , umi & adik yang cakap dan aku pon rasa camtu !! hahah

Tapi mmg bersemangat gila sebelum tu nak goreng nasi ! walaupon  pakai campak je bahan2 ttp menjadi ,  syukur Alhamdulillah , moga2 lepas ni aku boleh lagi masak yang advance lagi !
nah aku upload!

Bahan-bahan;

  • Telur
  • Kicap
  • Garam
  • Ikan

Semuanya dicampak-campak mengikut kesesuaian hati , hahah
untuk umi
zoom sikit
Begitulah manusia yg sering teruja tak tentu pasal macam aku tapi lama2 jadi bosan . Semoga aku tak bosan dan berterusan menimba ilmu  yg wajib diketahui orang perempuan ini .heheheh :D

nak expert dalam memasak
Faiqah

0 love(s) me:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...