Good-looking , huh?

Monday, April 18, 2011

Guys , MALAYSIAN FIRST ASTRONAUT IN MY SCHOOL !

Bismilahirrahmanirrahim
Assalamualaikum Warahmatullah
Hye Hye

Malaysian first astronaut-DATO' DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR AL MASRIE


Everyone must have known him
Today , he was here , in SMK RAJA PEREMPUAN , JALAN BATU BUNGKAL , IPOH ..
I FEEL LIKE DYING
WOHOOO
_________________________________________________
Beliau seorang yg sgt bagus ,berkarisma dan mmg seorang anak Malaysia yg mmg boleh membanggakan kitalah..
Dlm pd masa beliau berceramah,kita boleh lihat sifat yg pandai mengawal situasi ..yelah sekolah aku kan perempuan jd ble dah tgk laki hensem ,mulalah kegedikannya tapi yg penting ilmu yg beliau tujukan..

Beliau mmg pandai menarik hati org.hahah..melihat cara beliau turun dari pentas mmg mengujakan.. Cara beliau brcakap menunjukkan beliau seorang yg sangat merendah diri dan aku suka cara pembawaanya..mmg lah, dye kan profesional ..

Jadi, beliau termasuk dlm idola ku kerana personalitinya yg memikat :)
Sepanjang beliau berceramah,aku hanya mampu ternganga sbb masih tak percaya betolke dye dpn aku ni? Pandai aku cari port duk bahagian tengah tapi di tepi .. mmg beliau berdiri sebelah aku je !!Lagi satu ternganga sebab kagum dgn cara beliau menyampaikan ceramah ! Ish, macam tak percaya ! tapi that's the reality ~ngeee~  Allah berfirman dlm surah Yassin 'APA YG AKU KEHENDAKI AKAN JADI ' , jadi aku tak bermimpi kerana Sitti Hasma sudah mecubit aku,tapi aku sedar :)

Lagi satu aku kagum kerana dalam beliau memberi kata semangat ; JANGAN TAKUT APA2 ..selain Allah S.W.T :)

He's funny too , he said he dream something very 'indah' on his first night at ISS but its a secret..???

Here I insert some photos of him in our school while do the talking (Cilok from sumone else's photos on facebook )
Just arrived :) 

Aww..How lucky is Dr. Harlina.

Senior Puteri Atila is asking question
'Saya teruja',said this girl .hehe
There our headmistress :)
*WHAT MIND CAN THINK,BODY CAN ACHIEVE !* is his motto :)
and he make it ! Make us proud !
Aku akan selalu mendoakan beliau bahagia dan dirahmati Allah bersama isteri tercinta ,Dr.Harlina :)

#beliau berdiri sebelah aku je .. wohoo macam tak percaya je

Faiqah

0 love(s) me:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...