Pages

Good-looking , huh?

Tuesday, June 12, 2012

Pastu kan.


Assalamulaikum Warahmatullah
Hello Hye

Sudah 2 hari aku kembali ke sekolah setelah 2 minggu cuti. Errr, memang tak fresh.... Walau apa pun, go on with your life :P and well, tengok balik niat. Aku pergi sekolah nak cari ilmu kot. Aku nak jadi orang berilmuuuuuu. Aku tak nak jadi bodoh.Aku tak nak main-main. Aku nak seriussssss. Arghhhhhhhhh- Haaa? Tetibe

Pastu kan,
Sebenarnya tak tahu nak tulis apa tapi just nak bagitahu yang aku dah lama tak follow blog orang tapi tadi aku baru follow blog teme setelah di-recommend oleh beliau.


Pastu kan,
Imam Muda kan dah start, so aku excited. Kenapa perlu aku excited? Adakah aku mahu tengok Imam2 Muda yang hensem. Tidakkkk, aku suka tengok mereka bercakap. Kepetahan mereka berkata-kata. Ei, tau tak program Liga Ilmu, yang Ustazah2 Pilihan dan Imam2 Muda berdebat tu. Kadang-kadang, aku meluat tengok ustazah2 berdebat, yelah orang perempuan macam tu... serius gila, pastu kelam kabut sikit. Kalau imam2 muda, aku tengok relax je. Boleh gelak2 lagi. Sempoi je. Rasa best dengar hujah mereka. Takpelah, pengalaman buat mereka. Mungkin suatu hari nanti Ustazah2 tersebut akan menjadi lebih tenang & matang. Cewah, cakap macam expert je. Tapi memang aku suka tengok orang berbincang atau bedebat tapi bukan debat yang macam dalam parlimen yang orang dok jerit2 tu. Itu annoying dan kelakar tahuuu? Jap aku pernah cerita pasal aku menangis waktu tengok cite Imam Muda dulu kat sini. Sebak..hoho

BDG_7225

kenapa aku letak gambar IM Naufal?

Kenapa aku letak gambar beliau sekali lagi?
lagi sekali? Faiqah, what are u up  to????


Pastu kan,
dah dapat semua result Peperiksaan Pertengahan Tahun. Senyum bangga dan syukur. Tapi kecewa sikit, tapi tetap bersyukur. Alhamdulillah.

Pastu kan,
aku update blog dengan tajuk Pastu kan.

Pastu kan,
aku rasa orang yang baca entri ni(kalau ada) mesti menyampah dengan entri ni. Hehe.

Pastu kan,
Please put a smile on your beautiful and handsome and whatsoever face :)

5 love(s) me:

Maicher said... [Reply to comment]

ehemmm *cough*
goodluck exam faiqah!

;)

study smart nae, dont study hard.

yui said... [Reply to comment]

ehem ehem

=p=p=p

Faiqah Umaira said... [Reply to comment]

Kak Mai: Thanks, insyaallah! I have never study so hard indeed. Hoho.
*ehem* feel like coughing too ;P


Yui: aik, pakat2 batuk? Hoho XD

Wardah alisya said... [Reply to comment]

suka im naufal ye...

Faiqah Umaira said... [Reply to comment]

@Alisya : HOHOHOOO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...