Pages

Good-looking , huh?

Friday, July 8, 2011

Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula sahabat baik :)

Assalamulaikum Warahmatullah
Hello Hye
Siapa tiga orang ini?
AFNEY ? FAIQAH? IZZATUL?
Tiba-tiba pulak aku nak bercerita pasal kawan baik , heheh ,
Bak kata para REMAJA , apekemendenye tuh... BESTIE ? haa , BESTIE ler , aku tak pandai nak menyebutnya..


okeyh , apa kaitannya dengan SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT , INIKAN PULA SAHABAT BAIK ..
______________________________________________
Kadang2 kita terlalu penat , penat sehingga lupa mahu senyum , lupa tentang kebahagiaan kita lalui sebelum ini , membuatkan kita terlalu berfikir tentang diri sendiri dan kepayahan yang dilalui seorang jadi tercetus ungkapan negatif di benak sanubari , kadang-kadang kemarahan itu hanya sebesar api lilin namun ditambah daun-daun untuk menyemarakkan lagi kepanasan di hati oleh musuh nombor satu kita iaitu SYAITAN , jadi kawan-kawan , bila kita terlalu marah cepat-cepatlah jirus api tersebut sedikit demi sedikit hingga hilangnya api tersebut ... 

API LAWANNYA AIR.Jadilah air untuk menghapuskan api.
________________________________________________
Kadang-kadang kita benci
Kadang-kadang kita ketawa 
Kadang-kadang kita ucap kata sayang 

Tapi bila engkau tiada
Aku merasa hilang 
Aku merasa sunyi

Aku adalah
adalah...
SAHABATMU.. 


Biasalah tu kadang-kadang duk gaduh sekejap kemudian okey balik tapi dari hati ku katakan aku benci pergaduhan , aku suka kan kedamaian ________________________________________________
Aku tak mampu menanggung keperitan
kehilangan mu..
________________________________________________

Jadi kalau ada masalah dengan kawan , marilah kita dok berbincang jangan duk diam je , nanti tak tahu apa punca ketidakpuasan hati tersebut lalu menimbulkan syak wasangka yang kurang menyenangkan ... 

kalau marah , ambil wudu tau !

Akhir kata , I LOVE MY FRIENDS <3




Gambar terhebat 



appreciate ur frens , Faiqah

0 love(s) me:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...